top of page
Å si nei før man går lei
Vet du hva jeg er skikkelig dårlig på? Å si nei. Å si nei før jeg går lei Å si nei høyt Uten at det når det punktet hvor jeg så må skrike Og alt blir bare for drøyt Jeg sier ja Og tja Og ha Og så får jeg det ikke bra Og så sier noe i meg stopp Det er som om det kommer en propp Og sier nei Ikke hopp Til noen annens behov Og jeg ser det stadig vekk Jeg klarer ikke å si et kvekk Jeg sier ingenting ut til dem Jeg behager andre som om Noe annet er å være slem Det er et jævla mønst
Mai Vo
12. mai1 min lesing


Nytelse - dikt
Nytelse Nytelse Krever det ytelse? Er det gi og ta Når du skal ha Elskov Og ømhet Nærhet Og skjønnhet Er det egoistisk? Eller bare...
Mai Vo
14. apr. 20241 min lesing
bottom of page