top of page

Om paradokser og meg

  • Forfatterens bilde: Mai Vo
    Mai Vo
  • 12. apr. 2024
  • 1 min lesing

Er det ikke rart hvor mye nordmenn - de likestilte, egalitære nordmennene elsker Frankrike?


Og alt det franske… fiksfakseriet. Slott. Vin. Adel. Luksus. Hermes. Dior. Chanel…


Så langt unna du kommer 3- partssamarbeid, likelønn og golvet som det går an.


Hvor deilig det er å ha plass i en lounge. Hvor deilig det er å ha gullkort. Gå forbi i køen, ha et familieemblem. Signettring på fingeren.Østers og champagne i hånden.


Paradoks sa du?


Velkommen til min verden. Jeg er sånn. Jeg elsker DNT med utedo og suite på Sommerro.


Jeg kan danse til Beoncey og gråte til Bach. Jeg elsker Debussy like høyt som Coldplay.


Er du lei av å bli puttet i bås?


You and me both.

 
 
 

Siste innlegg

Se alle
Å si nei før man går lei

Vet du hva jeg er skikkelig dårlig på? Å si nei. Å si nei før jeg går lei Å si nei høyt Uten at det når det punktet hvor jeg så må skrike Og alt blir bare for drøyt Jeg sier ja Og tja Og ha Og så får

 
 
 

Kommentarer


bottom of page