top of page

Å si nei før man går lei

Vet du hva jeg er skikkelig dårlig på?


Å si nei.

Å si nei før jeg går lei


Å si nei høyt

Uten at det når det punktet

hvor jeg så må skrike

Og alt blir bare for drøyt


Jeg sier ja

Og tja

Og ha


Og så får jeg det ikke bra


Og så sier noe i meg stopp

Det er som om det kommer en propp


Og sier nei

Ikke hopp


Til noen annens behov


Og jeg ser det stadig vekk

Jeg klarer ikke å si et kvekk


Jeg sier ingenting ut til dem

Jeg behager andre som om

Noe annet er å være slem


Det er et jævla mønster jeg har

Det er som en egen vilje som drar


I meg

Som sentrere andre og

Deg

Herregud jeg er så

Lei


Hallo!!

Mai, ikke kast hjernen din i do!


Hallo

Mai

42


På tide å stå i ro


Hent hjernen din tilbake

Nå skal vi bake

En litt annen kake


Nå skal vi gå en annen bane

Nå skal du fjerne denne gamle vane


 
 
 

Kommentarer


bottom of page