Å si nei før man går lei
- Mai Vo
- 12. mai
- 1 min lesing
Vet du hva jeg er skikkelig dårlig på?
Å si nei.
Å si nei før jeg går lei
Å si nei høyt
Uten at det når det punktet
hvor jeg så må skrike
Og alt blir bare for drøyt
Jeg sier ja
Og tja
Og ha
Og så får jeg det ikke bra
Og så sier noe i meg stopp
Det er som om det kommer en propp
Og sier nei
Ikke hopp
Til noen annens behov
Og jeg ser det stadig vekk
Jeg klarer ikke å si et kvekk
Jeg sier ingenting ut til dem
Jeg behager andre som om
Noe annet er å være slem
Det er et jævla mønster jeg har
Det er som en egen vilje som drar
I meg
Som sentrere andre og
Deg
Herregud jeg er så
Lei
Hallo!!
Mai, ikke kast hjernen din i do!
Hallo
Mai
42
På tide å stå i ro
Hent hjernen din tilbake
Nå skal vi bake
En litt annen kake
Nå skal vi gå en annen bane
Nå skal du fjerne denne gamle vane



Kommentarer